Зовнішній вигляд оновленого Mercedes E-Class виявився досить гармонійним та почав нагадувати про класичні форми бізнес класу. Навіть з першого погляду помітно, що кузов став більш витонченим та спокійним. Новачок має елементи, які сприяють підвищенню аеродинамічної ефективності та зменшенню витрати палива. До оновлень можна віднести і появу нових кольорів кузова та легкосплавних дисків.
Інтер҆ єр E-Class зберіг архітектуру дорестайлінгової моделі, але виробник доопрацював функціонал інформаційно-розважальної системи MBUX, додавши цілий ряд нових функцій а можливостей. Також слід відмітити покращення якості складання деталей салону та розширення вибору матеріалів оздоблення. Досить футуристично та спортивно виглядає нове рульове колесо, яке отримало подвійні спиці та розширений функціонал керування опціями з керма. В якості додаткового обладнання з҆ явилась система Active Speed Limit Assist, яка автоматично регулює круїз-контроль відповідно до дорожніх знаків, поворотів та дорожньої ситуації аналізуючи данні з Інтернет.
Під капотом рестайлінгового Mercedes E-Class прописалися оновлені двигуни з 48-вольтовою гібридною системою, яка допомагає основному мотору та зменьшує витрату палива. Приріст потужності складає біля 20 к.с. та 180 Нм крутного моменту. В парі з силовими установками працює 9-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Якщо в базі клієнти отримають 4-циліндровий бензиновий двигун об҆ ємом 2 літри, то у натупних модифікаціях доступні бензинові та дизельні 6-циіндрові мотори. Крему увагу привертає нова версія Mercedes-AMG E 53 4MATIC + , яка має двигун потужністю 430 к.с. та 520 Нм крутного моменту. Розгін з 0 до 100 км/год у такої моделі триває 4,5 секунди. Крім динамічних можливостей така версія має більш преміальне оснащення та розширений перелік опцій.
На Європейському ринку оновлений Mercedes E-Class коштуватиме не набагато більше ніж попередник, тому очікується пожвавлення спросу на цю модель..